Tanrı Zar Atmaz

     Her şeyin bir başlangıcı olduğunu unutmamak gerek. Zamanın bile bir başlangıcı varken sizin zamanınızın neden olmasın. Kaybettiğimiz her saniyenin pişmanlığıyla neden yaşamaya devam edelim. Her zaman daha ileriye gitmek yerine olduğumuz noktadan ayrılmamayı tercih edelim ve bunu kabullenelim. En çok yaptığımız da bu zaten kabullenmek, aslında pes etmek. Sen yapamayacağını düşünüyorsan bu dünyada kimse senin arkandan gelmez. Sen çalıştığın ve azmettiğin kadar varsın. Bu yüzden ben yeteneğe inanmam, ben çalışmaya ve azime inanırım. Bu dünyaya kimse özel gelmez, ama herkes özel olmak için şansa sahiptir. Herkesin zihni aynı şekilde çalışmaz, aynı hızda öğrenemez. Zihnini eğittiğin şekilde onların önüne geçebilirsin. Daha mı geç anlıyorsun, o zaman daha fazla çalış. Çünkü son noktaya geldiğimizde neden bu dünyanın her türlü zihne ihtiyacı olduğunu anlayacağız. Hepimiz aynı düşünsek tek bir insan bu dünya için yeterdi diye düşünüyorum. Mesela kuantum mekaniği bir gözlem için tek bir kesin sonuç öngörmez. Bunun yerine muhtemel bir dizi farklı sonuç öngörür ve bize bunların hangisinin ne kadar olası olduğunu söyler. Dünya da böyle değil midir? Bilyonlarca düşünce, öngörü.. Sizin düşüncenizin olası olmaması için hiç bir neden yok. Diyeceğim o ki imkansız diye bir şey yoktur. İmkansızı denemeyecek korkakların sizi de kendileriyle beraber başarısızlık çukuruna sonsuza kadar gömecek boş lafları vardır. Sen bu dünyaya kendi hayatını yaşayacak kadar küçük bir emelle gelmedin,en azından ben buna inanmıyorum. İnsanların hayatlarını değiştirebiliriz. O yapamıyorsa sen yapacaksın ki insanlık olarak hep ileriye,rahatlığa,mutluluğa ulaşalım.Ve emin ol sen başardıkça senin arkandan gelecekler daha fazlası için çabalayacak. Her zaman hedefiniz güneşe dokunmak olsun sevgili okur. Çünkü Tanrı zar atmaz..




  NASA’s Mission - Touch the Sun

Yorumlar

Popüler Yayınlar